Thursday 24 June 2021 Van 16u00 tot  18u00

FEBIN vzw nodigt u uit op haar derde online event over online winkelen, omnichannel & de digitale waardeketen geanalyseerd (praktijkervaringen en cases) - Hoe kunnen leveranciers hun brands op het net positioneren? Wat is de ervaring uit Duitsland met Amazon en de platformeconomie? Het event wordt gemodereerd door Virginie Claes. 

Dit event zal plaatsvinden op donderdag 24 juni, van 16-18u. Voorafgaand vindt de algemene ledenvergadering plaats, van 15-16u, tevens digitaal, waarvoor u zich apart dient in te schrijven via deze link: https://www.febin.be/nl/events/220/algemene-ledenvergadering

Wie neemt het woord? 

  • Wijnand Jongen. Hij is oprichter en CEO van belangenvereniging Thuiswinkel.org - en co-founder én president van E-commerce Europe. Hij zal het hebben over het einde van online winkelen. De toekomst van een wereld die altijd verbonden is.
  • Michiel Maandag is CEO & eigenaar van Monday brands.   https://mondaybrand.com .
  • Hij zal het hebben over de digitale tools om de haalbaarheid - de mogelijke succesfactor van uw advertising acties - te stimuleren op het internet met artificiële intelligentie.

  • Markus Fost, CEO & Managing partner van Fostec (Engels). Zijn verhaal? Lessons learned. How to be successful with Amazon as a supplier. 


Na iedere spreker is er een korte break voorzien om vragen te stellen. 

Digitaal,

FEBIN-leden: gratis

Niet-leden: € 250 p.p. 

Annulatie?

Annulatie kan tot 23/06/2021 18:00.
Indien u na bovengenoemde datum toch verhinderd bent, kan u steeds vervanging voorzien.

Gold sponsor
Silver sponsor