Thursday 08 December 2016 Van 00u00

Hoe een performante logistiek uitbouwen in e-commerce tijden?

Het aanbod aan leveringsopties en keuzemogelijkheden voor klanten is sterk toegenomen, hierdoor wordt de complexiteit van de logistiek een nog grotere uitdaging! Consolidatie, bundeling, routing en scheduling hebben al een belang gewonnen. De vraag naar toegang tot producten, zowel in de winkel als online, hebben retailers en suppliers gedwongen innovatieve leveringsmogelijkheden te introduceren. Multimodaliteit en snellere leveringsopties zijn zeer belangrijk in dit opzicht.

Bedrijven zijn aan het bekijken welke partners hen kunne helpen in de meest efficiënte go-to-market-strategie. Dit geldt ook voor strategische partnerships met bestaande, fysieke verkooppunten of de uitbreiding van uw aanwezigheid met behulp van online marktplaatsen.

Alea Fairchild geeft je in een halve dag niet alleen een overzicht van de logistieke verwachtingen van de consument, maar ook van de huidige en toekomstige logistieke oplossingen. Ze helpt jou je verzendingskeuzes te optimaliseren. Ze bekijkt ook hoe bricks kunnen helpen voor de logistieke opvolging van je clicks.

De belangrijkste punten uit deze sessie:

  • Tips en ideeën voor het kiezen van uw strategische logistieke partners;
  • Hoe beslissen hoeveel bricks (fysieke winkelpunten) compatibel zijn met clicks (online shops);
  • Het optimaliseren van uw leveringsopties.

OPGELET: DEZE OPLEIDING WORDT IN HET ENGELS GEGEVEN!

Wat?

Hoe een performante logistiek uitbouwen in e-commerce tijden?

Waar?

The Retail Academy

Gondola Group

Excelsiorlaan 85

1930 Zaventem

Wanneer?

Dinsdag 16 mei 2017

 

Timing

Van 13u30 tot 18u

Prijs

Per persoon: € 375

FEBIN-leden: € 337,50

OPGELET: Het aantal plaatsen is beperkt tot 15! 

Annulatievoorwaarden

  • Annulatie kan tot 25/04/2017
  • Indien u na bovengenoemde datum toch verhinderd bent, kan u steeds vervanging voorzien

The Retail Academy is een officieel erkend opleidingscentrum en komt dus in aanmerking voor diverse overheidstussenkomsten wat het inschrijvingsgeld betreft. 

Gold partner
Silver partner
Bronze partner